domingo, 8 de noviembre de 2009

Marketing Ebooks: Frederick Newell "Why CRM Doesn't Work"


There are at least eighty books available on customer relationship management (CRM), including three by Frederick Newell. Why does the world need one more? Because the old theories don't work anymore! Companies have spent millions developing CRM systems to target specific customers for specific product offerings. This approach has left customers feeling stalked and targeted like hunted prey. How do companies reach customers and find out what they want? How can companies make their customers' lives easier and less stressful? By turning CRM on its head and transitioning to the new CMR.

Newell explains how great companies have shifted from the outdated, sales-oriented Customer Relationship Management to the bold solution of Customer Management of Relationships (CMR). Because it forces companies to think of customers as individuals, CMR helps to build long-term relationships, create customer loyalty, and bring in profits over time instead of speedy, high-pressure, one-time sales. This book shows by lesson and example why the current CRM has failed, what needs to change, and how to make it work through new thinking and new technology. By moving beyond CRM to CMR, companies can satisfy and sell to today's customer.


4 comentarios:

  1. Hola Rody, como va todo? este libro tiene muy buena reputación, pero no lo logro abrir en el formato en que esta "Archivo de ayuda HTML compilado", podrias por favor subirlo en otro formato preferiblemente pdf?

    Muchas gracias por tus buenos aportes y que tengas una semana exitosa.

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  2. Hola Paul, he probado el enlace y funciona correctamente, el archivo es un .chm, que en un principio no deberías tener ningún problema para visualizarlo, quizás sea un problema de actualizaciones en tu PC, ya que yo lo puedo ver sin problemas.

    Por el momento es la única versión de este libro que he conseguido, si lo encuentro en Pdf lo posteare.

    Un saludo, y como siempre gracias por tus comentarios y por visitar el blog.

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  3. Si Rody, tienes razón afortunadamente ya me funcionó, no me lo quería perder. He estado buscando loyalty.com si lo encuentro te lo envío.

    Un cordial saludo.

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  4. Hola Paul, me alegro que ya te funcione correctamente el enlace y puedas visulizar el ebook. Si logras consiguir el ebook loyalty.com te agradecería enormente que me lo enviases para poder postearlo en el blog, ya que llevo tiempo intentando conseguirlo.

    Un saludo

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