The most common complaint Bill Stinnett hears from his corporate clients is that would-be vendors and suppliers "just don't understand our business." In Think Like Your Customer, Stinnett explains why the key to landing corporate customers is to learn to think about the things executives and business owners think about and understand how they make complex buying decisions.
Drawing upon his years of experience as a Fortune 500 consultant, he offers sales and marketing professionals a powerful framework for understanding the inner workings of a business; knowing what motivates its executives and influences their buying decisions; identifying a company's organizational structure and decision-making psychology; and using that information to develop a winning strategy for influencing how and why the customer buys.
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Hola Rody:
ResponderEliminarHace poco que conocí tu blog, buscando Ebooks y la verdad es que impresiona la cantidad de información que facilitas. Te quiero felicitar y agradecer tu trabajo, ya que es tremendamente útil para todos aquellos que nos apasiona lo referente al Marketing.
Únicamente te sugeriría si pudieras clasificar tus posts por temáticas (tipo; revistas, diarios, etc.) creo que eso facilitaría la navegabilidad por tu página y la enriquecería todavía más.
Un saludo de parte de un blogger que está empezando y que ya se ha convertido en seguidor tuyo :)
Hola Juan, gracias por visitar el blog y por tu sugerencia. Decirte, que hace tiempo que pienso en realizar clasificaciones por temáticas pero por el momento no dispongo de tiempo para llevarlo a cabo.
ResponderEliminarTe sugiero que cuando quieras encontrar un ebook, autor o revista especifica, utilices el buscador del blog, que resulta de gran utilidad.
Un saludo, y suerte con tu blog.